piątek, 10 maja 2013

Jagodowa owsianka z orzechami brazylijskimi.

Owsianka, to moje standardowe śniadanie. Daje energię na cały dzień, ja czuję się po niej pełna przez kolejne 5-6 godzin! Najlepsze w niej jest jednak to, że można eksperymentować!;) ja praktycznie codziennie zjadam inną, wszystko zależy od zawartości lodówki. Ta wyjątkowo zapadła mi wpamięć, bo jest megachrupiąca i ma smak moich ulubionych jagód;)




Składniki na 1 porcję

  • 1,5 łyżki platków owsianych
  • 1łyżka siemienia lnianego
  • Pół szklanki jagód świeżych, lub mrożonych
  • 180g jogurtu naturalnego
  • 1/3 banana
  • Garstka orzechów brazylijskich
  • Woda 
  • Ew. Słodzik, lub miód
Płatki i siemię umieścić w filiżance, zalać wodą nieco ponad powieżchnię. Przykryc talerzykiem i odczekać. W tym czasie w zblendować jagody z jogurtem(można też wymieszać) dosłodzić do smaku. Orzechy i banany pokroić  i wrzucić do jogurtu. Kiedy płatki napęcznieją wymieszać je z pozostałymi składnikami.
XOXO
Carol


4 komentarze:

  1. Ostatnio też robiłam jagodową, pyszna jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. jagodowa - uwielbiam !! i oczywiście orzechy zawsze dodaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten Twoj blog :) Dodalam do zakladek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, postaram się aby był coraz lepszy :)

      Usuń