niedziela, 12 maja 2013

Baton musli EAT NATURAL macadamia, cranberries- opinia

Orzechy macadamia to moje ulubione.... żurawinę też uwielbiam....... kiedy ostatnio zobaczyłam tego batonika na stronie jednej z brytyjskich bloggerek, pomyslałam 'to musi być miłość', ostatnio czekając na pociąg wstąpiłam do drogerii HEBE i zobaczyłam GO! pomyslałam, że zaraz będę w niebie.....jakie są moje wrażenia?.....
Po pierwsze... nawet go nie zjadłam.... kiedy rozłozyłam go na części pierwsze okazało się, ze w środku znajduje się JEDEN orzeszek macadamia i DWIE żurawiny........ czekolada była sucha i niedobra. Poza tym batonik składał się z kokosu(na który akurat totalnie nie miałam ochoty) jednego orzecha brazylijskiego, rodzynek, których nie cierpię i tych malych chrupkowych kuleczek.....
Czyli nic nadzwyczajnego, baton jak baton, powiedziałabym nawet, że poniżej przeciętnej, a cena? tutaj przesadzili... całe 3,99....
Jednym słowem nie warto go kupować, lepiej zrobić swoje batoniki musli takie jak te TUTAJ, przynajmniej faktycznie są zdrowe, nie zawierają sztucznych syropów i mamy pewność, ze to co się w nich znajduje będzie dla nas zadowalające:))
XOXO
Carol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz